[FreeBSD] erdekes...

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jan. 1., H, 18:59:44 CET

Hello,

( > Adam Szilveszter)

>  Gyakran az ilyen nagy cegek nem maguk uzemeltetik a szervert, hanem
> outsourcing kereteben masra bizzak. Nalunk olyan ISP-t aki BSD-t hasznalna,
> nem nagyon talalnanak, meg ha akarnanak sem.

Én legalább kettőt tudnék mondani, de szerintem van még.

A Sony Japan az nem tudom, de hogy itt Gödöllőn a Sony nem, az biztos,
ők az eu.sony.co.jp, és az egyetlen Unix-szerű dolog, amivel
kísérletezgettek, az a Debian Linux volt.  Van erről esetleg valami bővebb
infó?  A Sony nem arról híres, hogy ha Japánban valamit így csinálnak,
akkor azt itt ne kéne pontosan ugyanúgy csinálni.  Arra gondolok, hátha
esetleg kiderülne, hogy itt nálunk is a Sony FreeBSD-zik, csak olyan
funkciókra használják, hogy esetleg nem feltétlenül tudnak róla az
irodai/operátori hálózat üzemeltetői.

--