[FreeBSD] netbsd install

Suveg Gabor gsuveg at sgmobil2000.hu
2001. Jan. 1., H, 17:29:38 CET

Nagy Tamas irta 2001, Jan 01-n 05:04PM (GMT+0100)-kor
 "[FreeBSD] netbsd install" temaban:
> Sziasztok!
>
> Egy kis gondom akadt netbsd installal. A gep i386, van benne ket pci-os
> ne2k halokartya, realtek 8029 chipset. Ezen a gepen volt mar linux,
> freebsd, openbsd, szoval nem hiszem, hogy hardware gond lenne.

Meg tudod pingelni a dns-t ? ha nem tudja pingelni az install akkor szokott
ilyen problema lenni.

--
Udvozlettel /  Best Regards / MfG:
   Suveg Gabor

"Csak két dolog végtelen, az univerzum és az emberi ostobaság -
          az elöbbiben nem is vagyok biztos." - Albert Einstein