[FreeBSD] Csak egy kis orom

Suveg Gabor gsuveg at sgmobil2000.hu
2001. Feb. 24., Szo, 19:16:23 CET

Tornyossy Csaba irta 2001, Feb 24-n 03:53PM (GMT+0100)-kor
 "Re: [FreeBSD] Csak egy kis orom" temaban:
> Hali!
>
> Initio kartyaval en is szivtam, odaig jutotttam, hogy kernel patch utan a
> kartyat felismerte, de Waiting 15 sec to SCSI Devices to settle uzenettel
> vart bootolaskor ket-harom percet, majd nem talalta meg a winyokat.
> Szoval initio egy fos jo magyarul szolva.
pedig a dobozan reklamozzak, hogy megy freebsdvel. nekem nem.
mondjuk kekkel, linuxal megy. de az nem boldogit.

ugyhogy: vanonat uj initio uw scsi vezerlomet elcserelnem mas hasonlo
tudasu kartyara. :)

--

Suveg Gabor <gsuveg at sgmobil2000.hu>
PGP kulcs -> http://www.sgmobil2000.hu/gsuveg.pgp