[FreeBSD] FreeBSD inditasa NT bootmgr-rel

Poloska poloska at freestart.hu
2001. Feb. 22., Cs, 13:17:08 CET

 > Kerdes : NT melle fel lehet tenni OpenBSD-t vagy FreeBSD-t,
 > anelkul hogy az barmit is csinalna az NT-vel ?(installkor azert
 > huzzam le a NT-s winyot ?) Ugyanis a munkahelyemen nem lenne
 > szerencses ha valami tortenne...

En is a melohelyemen levo gepre tettem fel. :) Eleinte en is
paraztam, hogy mi lesz ha elveszik miatta az NT s vele egyutt
az adatok; de aztan a telepitesnel igen egyertelmuen ki lehet
valasztani, hogy hova akarod tenni, ha figyelsz nem lehet gond.
Ha ugyan arra a HDD-re teszed mint ahol az NT is van, akkor ne
engedd, hogy a BSD maceralja az MBR-t. (Legalabb is IMHO.)

Azota en mar megfigyeltem, hogy megsem veszi le a boot flaget
semmi, csak a menus particionalo (ahol a slice-t kell letrehozni)
jelzi ugy (ha a rendes parancssoros fdiskkel megnezem, az irja,
hogy "flag 80 active"). Ennek ellenre sehogy sem sikerul
osszehoznom az NT-s bootmgr-rel. :( Mar kimasoltam az ad3
elso 512 bytejat, az ad3s1 elso 512 bytejat semmi eredmeny. :(

Po