[FreeBSD] elavult

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Feb. 22., Cs, 08:43:46 CET

Hello,

> Mar elore is elnezest kerek, hogy ilyen boduletes marhasagot kerdezek,
> de el tudna valaki mondani (akar privat mail-ben), hogy tulajdonkeppen
> miert lenne jo nekem, ha belepnek a BSD egyesuletbe?
Ez latod egy nagyon jo kerdes.
Valasz tobb is lehetseges:

- segited a BSD elterjedeset egy pici penzzel (ertem ezalatt, hogy tudunk
hardvert venni a www.bsd.hu-ba, de barmi mas ide sorolhato)
- amennyiben aktiv tag leszel te magad is tehetsz egyesuleti keretek kozt
a fenti celokert, segithetsz, begyujtheted a "napi jocselekedet" pontokat
- ha sok aktiv tag lesz tudunk szervezetten resztvenni olyan dolgokon,
amiken kell es ezekre esetleg kedvezmenyeket, netan ingyen resztvetelt
tudunk biztositani

stb...

A kritikus pont az aktiv tagok szama

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758