[FreeBSD] Ujra fagy :( csak mostmar nem is uzen semmit rola

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 21., Sze, 13:49:59 CET

Szia!

On Wed, Feb 21, 2001 at 01:24:47PM +0100, Feczak Szabolcs wrote:
> Tenyleg nincs ep1, en sem ertem miert erolteti ...
> en azt mondtam neki, hogy :
> device		ep0	at isa? port 0x280 irq 5
> es semmi tobbet a kernelcfg-ben szot sem ejtettem ep1-rol

Na. Ez a kartya ugye PnPs? Mert ha igen, akkor nem kell neki igy megadni
mar az eroforrasokat, mert magatol rakja el, sot ha megadod se veszi
figyelembe, hanem azt hiszi, hogy van egy masik ugyanolyan nem PnP kartya a
gepben. Ezert javaslat: 'device   ep0' es kesz. Igy remelhetoleg eltunik a
"szellem".

> meg nem csinaltam meg az upgrade-et, de ugy latom muszaly lesz (amugy koszi a hozza szuks. infokat)

Szivesen, ha valami gond van akkor szolj.

> Eddig nem nagyon, ma ujra meghalt
> a szomoru az, hogy mostmar tenyleg semmi tamponmt, hogy miert, mert semmi
> nyoma hibauzenetnek ...

Sajnos ha fagysz es valoszinuleg eroforras konfliktus miatt, akkor nincs
log, mert meg sem tud mozdulni onnantol kezdve...

Na most remelem sikerrel jarsz, nekem most rohannom kell fel Pestre
folytatni epuletes szakmai gyakorlatomat egy olyan helyen ahol minden 100%
NT es az informatikan nem tudjak, hogy mi az az SSH es miert kene az nekem.
Azt meg, hogy mi bajom a tuzfallal, plane nem:-(

Ugyhogy most egy darabig nem ferek hozza a levelekhez, ergo valaszolni se
tudok majd. Remelem csakhamar kiderul, hogy van a listan mas, aki viszont
igen...

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *