4.2->stable

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
2001. Feb. 21., Sze, 11:41:48 CET

On Wed, Feb 21, Peter Czanik wrote:
> Hello,
> Azt hiszem, csinaltam egy nagy hulyeseget. 3.x-stablet hasznalok, de
> 4.2-ot ki szerettem volna probalni egy teszt gepen. Telepitettem, majd
> 3.x-es reflexek szerint cvsup-pal frissitettem a teljes forrast, make
> world, majd reboot. A gond "csak" az, hogy a gep nem indul, azt mondja,
> hogy: can't load 'kernel', de ha a kernel.GENERIC-et probalom, azt sem.
> Hogyan lehet ujra mukodokepesse varazsolni a gepet? Bye,
> Peter
Szoval ugyanezt en is megjatszottam tavaly novemberben (asszem le is irtam),
es szinten beszivtam. Aztan probaltam ujrainstallalni, mert ha nagy nehezen
felganyoltam az installdiskkel a holographic shellel a kernelt, akkor nem
kezelte a wd diskemet, mert ata kellett volna neki.
Ujrahuztam 3.5-tel (binarisbol install), aztan cvsup es ugy forgattam meg,
vegul make buildkernel meg installkernel vagy valami hasonlo, hogy a tree-bol
forgassa a kernelt, aztan make installworld.
hajra

--

--rutz