[FreeBSD] Fatal trap 12: page fault while in kernel mode

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 20., K, 23:54:45 CET

Hello!

Koszi szepen a dolgokat remelem mas is nezi a listan...

On Tue, Feb 20, 2001 at 11:30:39PM +0100, Feczak Szabolcs wrote:
> nezz korul a /usr/ports/www/oops korul

Ja... az mas... hogy is mondjak... "the correct technical term is:
oops!":-)

> szerintem nem, de meg mindig nincs kizarva ...
> amugy volt kartyacsere is

Jo ezt nem tudtuk eddig.

> ep1 at port 0x280 irq 5 on isa0
> ep1: No I/O space?!
> ep1: ep_alloc() failed! (6)
> device_probe_and_attach: ep1 attach returned 6
> stray irq 7

Ez nem mutat tul jol... ez az egy kartya, ha van ilyen, tutira nem
mukodik... ha nincs, akkor meg miert probalja ideeroltetni?

> Bocs de meg freebsdvel nem vagyok annyira gyakorlott,
> honnan kell letolteni a forrast ? forditani ugyanugy kell mint ami benne
> van gondolom ...  a tobbi komponensre nincs hatasa ?

ftp://ftp7.de.freebsd.org/pub/FreeBSD/snapshots/i386/

es ott aznapi datum (vagy akoruli) ugy, hogy 4.2-20000220-STABLE mondjuk.
Binaris snapshot, tehat elinditod a sysinstallt es aztan Upgrade es
kivalasztod a megfelelo ftp-helyet es aztan megkerdezi, hogy melyik
dolgokat akarod frissiteni... eleg a kernel forras talan elsore. Es aztan
probalj egy uj kernelt forditani belole... ha nem megy majd akkor
gondolkodom, hogy mit kellene meg frissiteni... mondjuk ha kiderulne, hogy
igy jo, akkor erdemes a teljes upgrade-t megcsinalni, csak hogy kernel es
userland szinkronban legyen... meg hogy a hibajavitasokat is megkapd.:-)

Magyar mirroron sajnos nincs:-(

> mi az az UP kernel ? :)

Uni-Processor... magyaran nem SMP:-)

Meg:

http://www.freebsd.org/handbook/synching.html

meg ugy az egesz Handbook...

Remelem szerencsevel jarsz majd...

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *