[FreeBSD] kernel forditas (meg mas)

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2001. Feb. 20., K, 14:11:15 CET

> Igy van. Es cvs-all listat es freebsd-bugs listat is! Es ezt nagyon
> komolyan tanacsolom. Es kerdezd meg magadtol, hogy akarsz-e tenyleg
> -CURRENT-et futtatni es ha nem miert... ez nem olyan, mint a fejlesztoi
> kernelek Linuxon, ez sokkal durvabb annal. Ha hasznalni is akarod a gepet,
> nem ajanlom. Ahogy a Handbook is mondja: a -CURRENT nem a frissites
> leggyorsabb modja, hanem egy veres fejlesztesi verzio.
Ez odaig ok, de van nehany disznosag, amin szeretnek javitani.
Pl.: a halozati kartyam neha megall es nem hajlando adatot
	fogadni/kuldeni, neha el is hasal tole a gep (megj.: ez meg a
	jobbik eset, mert akkor egy restart befigyel, utana meg mar
	megint jo az egesz.)

Elhihetitek, hogy nem kizarolag a sajat oromomre muvelem ezt, hanem
nemileg kenyszerbol is.

Mostanaban pl. arra kenyszerulok, hogy nehany csomagot manualisan pakoljak
fel, mert kulonben elcseszne az egesz gepet.
pl.: kicq. (vagy az icqnix)
kell neki a qt-1.45_1, de nekem csak a qt-1.45 van.
Az elobbivel az a gond, hogyha az fent van, akkor nem megy a magyar bill.
X alatt (o", u"). (szorakoztam egy ideig mire rajottem, de mar legalabb
tudom)

Osszegezve: a gepemen egyre nagyobb a fejetlenseg, es a helyzet
elorelathatolag javulni egy cseppet sem fog.
Pedig en nagyon szeretnem.
Tehat jelenleg a 4.1.1-RELEASE CD -rol pakolaszom fel azokat, amik nekem
kellenek, mert azon legalabb nincs qt-1.45_1! :))) (csak qt-1.45) :)

A GUI -rol pedig sajnos (masok miatt) nem igazan all modomban lemondani.
Illetve megis, de akkor azt ugy hivjak, hogy win*. :(

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966