[FreeBSD] dns spoofing

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2001. Feb. 20., K, 10:55:45 CET

> Egy FreeBSD 3.4-es geppel a kovetkezo tortent:
> Az egyik technikus belepesekor az ssh
> azt mondta, hogy lehet, hogy dns spoofing attack tortent a gep ellen.
nem valtozott a gep sajat kulcsa a ket belepes kozott ?
pl ujratelepites, ssh ujratelepites uj konfiggal, stb...

> Nekem ilyet nem mondott.
> Az elmult napokban tobbszort leallt a rajta a named, es amikor
> allt, belepeskor (ssh) az xauth parancs adott furcsa uzenetet:
> /usr/X11R6/bin/xauth: (stdin):1:  bad display name "gepnev.hu:11.0" in "add"
> command
> Amikor a named-et parancssorbol elinditottam, az xauth uzenete megszunt.
> A logokban egyelore semmit sem talaltam. Itt tulajdonkeppen 2 dologrol
> van szo, amik esetleg osszefuggesben vannak.
> Hallottatok mar ilyenrol?
szerintem ez ok, nincs semmi gond, de lehet, hogy tevedek.
X forwardingnal allitja az ssh a display valtozot, es ugy latszik ahhoz kell
neki a dns. mondjuk ez szerintem nem szep dolog....

Gabor