dns spoofing

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2001. Feb. 19., H, 11:02:27 CET

Sziasztok!

Egy FreeBSD 3.4-es geppel a kovetkezo tortent:
Az egyik technikus belepesekor az ssh
azt mondta, hogy lehet, hogy dns spoofing attack tortent a gep ellen.
Nekem ilyet nem mondott.
Az elmult napokban tobbszort leallt a rajta a named, es amikor
allt, belepeskor (ssh) az xauth parancs adott furcsa uzenetet, miszerint a
a 10-es (????) displayt nem tudja hasznalni. Amikor a named-et parancssorbol
elinditottam, az xauth uzenete megszunt. Hallottatok mar ilyenrol?
Azt vegkepp nem tudom, hogy az xauth hogy jon ide. A gepen idonkent
vnc szervert hasznalunk, de a jelensegek felleptekor nem futott vnc, X hostkent
sem, es X-es munkaallomaskent sem hasznaljuk, xdm nem fut.
A logokban egyelore semmit sem talaltam. Kinek van otlete?

SzeFe