[FreeBSD] mount

Pecsenyanszky Istvan pisti at c3.hu
2001. Feb. 18., V, 02:31:36 CET

On Sat, 17 Feb 2001, Kocsis Janos wrote:

> Van ra lehetoseg, hogy extended/logikai particiot mountoljak?
> Bocs, ha lama a kerdes, de csak par napja installaltam az elso
> FreeBSD-met, es mar install kozben is meglepett, hogy az extended-en
> levo logikai particiokat nem latom. A handbook-ban nem talaltam
> semmi erre vonatkozot. (Egyebkent ext2fs-t es fat-et szeretnek
> elerni)

A normal particiok s1-tol s4-ig vannak, a logikaiak pedig s5-tol felfele.
Elkepzelheto, hogy nincs meg a particiodhoz a szukseges device file, es
akkor azt le kell gyartanod:  cd /dev && ./MAKEDEV ad0s5

Az ext2fs-hez uj kernelt kell forditanod, de szerintem inkabb ne akarj
ext2fs-t mountolni, mert attol eleg konnyen elszall a FreeBSD.

> Ez mar kevesbe fontos, de ugyancsak erdekelne, hogy el lehet-e
> erni az SCO-m altal keszitett particiokat?

ezt nemtom...

Istvan