[FreeBSD] magyar bill. X alatt kovetkezo fordulo

Kulcsár Ferenc ferenc.kulcsar at rontgen.onyf.hu
2001. Feb. 15., Cs, 17:06:51 CET

Sziasztok,

> Megtortent nagynehezen a TELJES X -es resz ujratelepitese, de meg ezek
> utan sem megy a rendes o" meg a rendes u".
> (a kalapos u ill. a hullamos o igen)
> Mihelyt atirom a /usr/X11R6/lib/X11/xkb/symbols/hu file -ban a
> megfelelo (valamelyik elozo levelemben emlitett) reszeket, onnantol
> kezdve se rendes o"/u" sem pedig a o~/u^.
> Egyszeruen olyankor nem jelenik meg SEMMI arra a ket billentyure.

nem szeretnek kotnyeleskedni - NetBSD-n most meg nem konfigoltam meg X-et,
pedig en is ejfel utan fekszem le altalaban. Csak egy ropke kerdesem van: a
fontjaid valodi ISO8859-2-es fontok. Nekem nagyon ugy tunik, hogy ezek csak
ISO8859-1-esek - vagy ha tetszik, akkor Latin2 kellene, de csak Latin1-ed
van.
Csatoltam egy par igazi Latin2-est.

Udv:    Feri

UNIX *is* user friendly. It is just a bit selective about his friends.

--------- következ? rész ---------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: jmk-fonts-3.0.tgz
Type: application/x-compressed