[FreeBSD] magyar bill. X alatt ismet

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2001. Feb. 14., Sze, 12:44:19 CET

> Most egy nagyon nem tisztesseges dolgot mondok, de az ember annyi windowsos
> masinaval van korulveve, hogy szinte mar csak ezeket a modszereket ismeri:
> pkg_delete-vel letorolni _minden_ de tenyleg minden X-es vackot, majd ezek
> utan rm -rf /usr/X11R6.  Ha az ezek utani ujra folrakas eredmenye ujra ez a
> furcsasag, akkor feketemagia van, az pedig nem erre a listara tartozik,
ilyet mar csinaltam, csak nem vakartam le az X tree -t az
"rm -rf /usr/X11R6" parancs segitsegevel.
Maskeppen csinaltam:
Lementettem a /root /etc /home konyvtarakat a tar segitsegevel egy
"hasznalaton kivuli"
SCSI hdd -re: (tar --preserve -zcvf backup.tar.gz ...).
Ezek utan UJRATELEPITETTEM az egesz FreeBSD -t, majd a mentest
visszaallitottam a /etc/XF86Config file nelkul.
Ezek utan meg mindig rossz, nem ugy, mint a legelso telepites alkalmaval.

De most ki fogom probalni egy szuz 3G -s hdd -re.
Ha pedig igy sem jo, akkor....
.... ollos-ecetes-kisbalta. :)

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966