[FreeBSD] hellow

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Feb. 14., Sze, 07:21:49 CET

Hello,

( > pc2 at mail.covysoft.net)

> ... es egybol kerdeznek: van vmerre vmi kimeritobb ertekezes a man jail nel, a
> feature-jeirol meg a vele kapcsolatos konfiguracios buveszkedesrol?

Kevésnek találod?

> Kerdeznem meg, hogy milyen markaju raid hw-t ajanlotok fbsdhez? (ize nem
> tudom a melyik raid, amikor adatmentes celjabol szinkronizal...)

Én személy szerint az Adaptec-kel vagyok elégedett több szempontból is.
Először is, supportálják a FreeBSD-t, másodszor is jók és jó az áruk is,
harmadszor pedig az Adaptec RAID-ek azok, amiket régen DPT-nek hívtak, és
jókat lehetett hallani róluk.

Fut egy 2100S és egy 3400S is nálam (bár utóbbi még nem kihasználva),
mindkettővel nagyon elégedett vagyok.  De ezen kívül mennek pl. a Mylex
kártyák, ezek is elég népszerűek, meg a Compaq szerverekben lévők is...

> es milyen hkartyat?

Röhögjetek ki de nekem RTL8139-ből száll el a legkevesebb :)
Egyébként a 3COM 905 a másik, ami még nem szállt el.

Az Intel Etherexpresseket is dicsérik, de én nem, és van még, aki nem,
főleg, hogy minden ellenkező híresztelés ellenére a FreeBSD-s drivere
időnként érdekes dolgokat produkál.

--