[FreeBSD] magyar bill. X alatt ismet

Lemle Geza lemle at spike.fa.gau.hu
2001. Feb. 13., K, 16:12:26 CET

Szia!

libc.so.5 nincs nekem a -STABLE alatt, valoszinuleg valami hiba lehet a
csomagban. Ha ujra akarod telepiteni, akkor minden grafikaval kapcsolatos
dolgot gyalulj le a gepedrol, a XFREE86_VERSION= 4 kell a
/etc/make.conf-ba, hogy az installalt portok ne verjek felul azt, ami
ugyis benne van, es mindent ports-bol kell ujratelepitened.

Meg megprobalhatod, a /usr/X11R6/lib/X11/locale/local.alias file-ba
beallitani az alias-t a korrekt FreeBSD hu_HU.ISO_8859-2-re

Probalkozhatsz meg a MM_CHARSET=ISO-8859-2 es az LC_ALL=hu_HU valtozokkal
is. Nem tudom mit csinalnak, nekem igy vannak beallitva.

Geza