[FreeBSD] magyar bill. X alatt ismet

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2001. Feb. 13., K, 15:53:26 CET

Hali!

> Akkor elegge paff vagyok. KDE ugyben nalam homaly van. (olvwm rulez.)
> Khm, khm! <vol fel>He valaki! Nem igaz, hogy senki se hasznal KDE-t...
> segiccsen mar!<vol le>
En nem feltetlenul ragaszkodom a KDE -hez, csak eddig azt hasznaltam.
(a viszonylagos egyszerusege miatt, de mar "rajottem..." :))) )
Ma reggel probaltam GNOME -ot, de ott is hasonlo a helyzet,
meghozza: az u" es az o" EGYALTALAN NINCS, a tobbi tokeletes.
AfterStep detto...
Az AbiWord ugyanugy segfault -ol, ha u" -t, vagy o" -t kap.

> Atadom a terepet a hozzaertoknek.
Megjegyzes: nem a koffice a lenyeg, hanem egyreszt az, hogy itt, a
telefonkozpontban nehany "hisztis majom" orra ala dughassam a dolgot,
a masik, hogy van egy kis 486 -os (12M rammal), amit X terminalkent
kellene uzemeltetni (ehhez kell majd a FontServer, es a mogotte ulo
user(ek) alapban win* beallitottsaguak).
Es NAGYON szeretnek belekotni minden olyanba, ami a unix jellegu
rendszerekkel kapcsolatba hozhato.
(es nem igazan van kedvem a gepemre egy win* servert felpakolni)

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966