[FreeBSD] CD-re iras

Janos FEHER aries at naplopok.hu
2001. Feb. 11., V, 18:56:31 CET

On Sun, Feb 11, 2001 at 06:47:15PM +0100, Adam Szilveszter wrote:
> Hali!

> pontosan mikre gondolsz? (Jo en se hasznalom sokat, szoval lehet, hogy nem
> latom at, hogy mi hianyzik...) Nekem mindenm ment amit en akartam vele
> csinalni, mind Linux, mind FreeBSD alatt... de persze az mc nem ftp kliens,
> akkor se, ha a szerzok odairtak ilyen hulyeseget. Ftp-zni ftp kilenssel
> kell.

Pl. ha cltr-o nyomsz, kiadsz egy parancsot, az lefut. ekkor megint visszavaltasz
a panelekhez, majd ha megint visszavaltasz parancssoros modba, akkor mar nem latszik
az elozo parancs outputja. Neha kajakra is fagy(?) azaz adja nekem a parancssort, az
mc fut, de paneles modba visszavaltani nem lehet. Az eger meg ugye nem mukodik.
Aztan, lehet hogy en vagyok a bena, de mivel atvaltottam latin2-re a karakterkeszletet,
ezert eleg kretenul jelennek meg a border-ei.

> Hat majd biztos jelentkezik olyan, akinek 101 gombos vagy english
> billentyuzete van... nekem mondjuk a 102 gombos keymap idealis (kosz,
> Zahy!) de masnak ettol meg nem kell, hogy az legyen:-)

Megdobnal maganban azzal a keymappal? Koszi!
bye,
--
    _    _
|. ( \  / )  |.http://vlug.vein.hu/~aries  - not yet :( -   .|