[FreeBSD] CD-re iras

Qju qju at kiwwi.hu
2001. Feb. 11., V, 17:53:27 CET

Hello,

On Sun, 11 Feb 2001 08:31:33 +0100
pfranky <pfranky at freestart.hu> wrote:
> Mint tejfolosszaju ujonc felenken megkerdeznem, hogy szep
> fovarosunkban tudna-e valaki FreeBSD 4.0-t CD-re porkolni?
> (ez amugy szkolyka pieces?)
> Sajnos nekem nincs modom GB-okat letolteni, de CD-irom sincs.

A letöltés nekem egy héten belül sikerült és mivel a MD5 ellenörzés is sikerült.
Megírtam a CD-met. A 2*szeres sebességgel megírt cd-ről gond nélkül tudtam telepíteni.
( tényleg valami kommander mit az "mc" nem lenne?) (a gond nékül az persze nem igaz :)

Egyszóval: igaz először is egy miskolcinak akartam, de ha megírod a címed Neked is szívesen küldök egyet.
Ha kell akkor siess.
Ezenkívül még 3 példányt tudok felajánlani a rászorulóknak.
--
Qju <qju at kiwwi.hu>