.com kerdes

Tamas Amon sajt at amon.hu
2001. Feb. 9., P, 21:31:20 CET

Hello mindenki.

Ez a kerdes abszolut nem bsd-s, megis itt teszem fel, mert itt vannak a
legjobb fej emberek :-)-

A problemam a kovetkezo. Egy ismerosom megkert, hogy nameservereljek be
neki egy .com-os domain-t. Eddig en csak .hu-s domaineket regisztraltam,
es azt tudom is hol lehet le-tesztelni (nic.hu).
Azonban a .com-os domainekrol ezt nem tudom :( Hogyan lehet ezt
tesztelni,
hogy megfelel-e a kovetelmenyeknek.

Mas.
Szeretnek keresni valakit, akinek onallo nameserverelesre alkalmas
szervere
van, hogy bizonyos domain-ekhez legyen a masodlagos name-serverem,
ellenben
en is leszek neki a masodlagos.

A valaszokat koszonom!
--