[FreeBSD] ALT+valami

Uveges Balint manoe at ond.vein.hu
2001. Feb. 7., Sze, 19:26:19 CET

Haliho!

On Tue, Feb 06, 2001 at 04:56:42PM +0100, Gabor Zahemszky wrote:
> Nem tudom, mert asszem a meta-t sose hasznaltam, de a virtualis terminalt
> egyreszt lehet Alt-Ctrl-Fx-szel is valtani, masreszt nem lehet belekavarni
> azt is, hogy csak a jobb-Alt-ot definialod valahogy metanak?  Mintha valami
> ilyesmi is remlene ...
Igen, lehet kulon definialni (bocsi a pontatlan fogalmazasert), csak azt
szeretnem, hogy nekem egyszerre mukodjon meta-kent, meg alt-kent is az a
left alt.

Sebaj, addig jo ez.

Ja igen meg valami. Ha az ember meta key-t akar hasznalni, akkor van egy
masik megodas. Leuti az ember az ESC-et, aztan meg a kivant billenyut,
es ugy mokdik, mint Linux alatt az ALT+valami.

Bye.
--
/----- Uveges Balint ----- manoe at ond.vein.hu || manoe at bsd.hu -----\