[FreeBSD] FreeBSD nem megy fel 486-osra

Gergely EGERVARY mauzi at poli.hu
2001. Feb. 7., Sze, 10:38:15 CET

> a helyzet sokkal lehangolobb. Az ajanlat a kovetkezo volt: kerj egy ibmcxx
> 30 napos probaverziot, majd forditsd le vele a gcc-t es lesz egy olcso es
jo
> compilered :-] ...

en a 30 napos demoval forditottam egy gcc-t, ami ugyan mukodott, de szinte
minden
masodik file-nal elszallt internal compiler error-al. aztan toltottem le
pre-compiled binaris
gcc-t  (installp csomagban) ami meg annyira sem volt hajlando mukodni.

most xlc van fenn, a gep meg ki van kapcsolva, mert nem volt hozza turelmem
szivni vele :P

> Az optimalis kodrol pedig a kovetkezot: akikkel egyutt dolgozom, azt
> mondjak, hogy az informatika kremje ma kis hazankban. Amikor szoba jon az
> optimalizacio akarmilyen szinten, akkor a kovetkezo a velemeny: fusson az
> kod stabilan es biztonsagosan, az optimalizaciot pedig felejtsd el!!!
> javasoljatok uj munkahelyet! ;-)

azert a C programbeli optimalizalas kicsit mas, mint a fordito
optimalizalasa.
nem javaslok uj munkahelyet :)

-- mauzi