[FreeBSD] file system full

Kisbajcsi András a_kisb at mailbox.hu
2001. Feb. 7., Sze, 08:42:19 CET

Hello!

Kezdokent telepiteskor rahagytam aranyoskankra a rendelkezesere allo
4GB HD felosztasat. Ennek erdemenyekent a /var -nak csak 20 MB helyet
adott, es most ugylatszik betelt (leagalabbis a fenti uzenetet
kuldozgeti, es tenyleg nem lehet irni bele).

Van-e mod arra, hogy ujra install nelkul meg noveljem a /var teruletet?

FreeBSD 4.2 - RELEASE
A 4GB HD-en csak ez van!
fsck -t futtam rajta talalt is 4 db hibas file-t de nem csinalt veluk
semmit ( -y kapcsolot hasznaltam /minden bunomet beismertem :-) /),
szabd inode-ok tomege van a rendszeren (mi jaza inode ? /unix-ot csak
hallomasbol lattam :-), es ugyremlik, ha ez elfogy akkor sem bir file-
okat csinalni a rendszerre/).

Na jo hosszu lettem, bocs.

udv
kisBe