[FreeBSD] Kicsit offtopic....

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 6., K, 22:03:38 CET

On Tue, Feb 06, 2001 at 09:12:21PM +0100, Jely Károly wrote:

> igen igen,..., még az is lehet, de szerintem csak valahogyan el akarják
> tussolni, hogy feltörték...
>  Ha tényleg érdekel valakit, akkor holnap felteszem valamilyen nyilvános
> oldalra...

Hurra latom megvan a temaja azoknak ma estere akik eppen nem szakdolit
irnak. Eljenek az osszeskuves-elmeletek.

Szoval egy (on)feltores. Huuu, ez nagyon erdekes. Sot coool. Kivancsi
vagyok hany napig fog rajta "csamcsogni" a magyar online "kozvelemeny". Nem
is tunik kisvarosiasnak az egesz... nem csoda, hogy elegge nehezere esik
barki "kulsosnek" is komolyan venni a magyar nethasznalok allitolag szeles
taborat. Nagy zur Kis Kinaban. Azt hittem valami komolyabb dolog.

Ha erdekel, hogy hany oldalt nyomnak fel anelkul, hogy kulon reklamot
csinalnanak neki: www.attrition.org es ld .hu kategoria. es meg ez se az
osszes. Web szerver defacement, nagy dolog. Mint egy falfirka "in the real
world". Kb annyira intelligensek az elkovetok is. Ahogy anno asszem talan
Wes Peters mondta az egyik freebsd listan: "Now is the chance to chime in
for everybody who would like to see their name in print" Vegulis igy valik
el a Neten is mag es a pelyva, hogy aztan csak az utobbi maradjon es
meguljon mindenhol. Kis orszg, kis foci.

Na haladjunk tovabb, mert meg sok van mara... <asit>

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *