[FreeBSD] pppd active-filter

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Feb. 6., K, 18:54:04 CET

BHello,

( > Marton Fabo)

> Azt akartam elerni, hogy pingelest ne vegyen forgalomnak, ami ha jol tudom
> icmp. Igy azt adtam meg neki filternek, hogy not(icmp). Ennek ellenere,
> amig pingelek valamit kifele, nem kapcsol szet. Amint abbahagyom, a
> beallitott idle ido elteltevel szetkapcsol. Vajjon mit csinalok
> rosszul?...

Abszolút nem a kérdésedre válaszolok, csak egy sztori.  Dial-on-demand
(ISDN) gépet csináltam néhányat és ott bejött az a probléma, hogy ha a
szolgáltatótól az X IP-t kaptam, akkor törökországból kaptam a
tömegpinget, ha az Y-t kaptam, akkor meg Bulgáriából.  Én olyan filtert
állítottam be, ami minden kifelé menő csomagra reseteli az idle timert,
befelé jövő csomagokkal viszont nem foglalkozik.  Így bejött a dolog...
(ja, "természetesen" Brian Somers-féle PPP, mert az tud ISDN-t, az a jó,
stb stb)

--