[FreeBSD] FreeBSD nem megy fel 486-osra

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 5., H, 10:44:20 CET

Szia!

On Mon, Feb 05, 2001 at 10:34:48AM +0100, Nohl Attila Rajmund wrote:

> Siemens PC, 8 MB RAM, 850-es WD winchester (de lehet, hogy keverem a
> tipusat a masik gepben levo winchesterrel). A boot: promptnal meg
> latta...

OK, a lemezzel nem tudom mi van/lehet nezd meg a dmesget amikor bootolsz a
floppykkal (scrollback mukodik) hogy egyaltalan latja-e a
kontrollert/lemezt es ha nem miert nem:-) (eroforras konfliktus stb)

Viszont sajnos a RAM hatareset... a 8 mega az abszolut minimum ami a
4.2-hoz kell... a FreeBSD sokat dagadt.:-( A sysinstallhoz talan mar 16 is
kellene. Probald meg esetleg tobb RAM-al... tudom, hogy nem mindig opcio...
de lehet, hogy ez okozza a kernel elszallast.

(a NetBSD meg ehhez kepest egesz szereny, kerdezd csak Suveg kollegat:-)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *