magyar bill. miert nem jo?

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2001. Feb. 5., H, 08:03:50 CET

Hali!

Tortent 2-3 honappal ezelott, hogy amikor felraktam a
"szuz" (addig bsd-mentes) gepre a freebsd -t, es beallitottam az X -et,
meg a mittudomenhogymit, akkor a KDE1 alatt a magyar billentyuzet
nagyon szepen ment.
Aztan egyszer egy koffice kiprobalas miatt (dependency gyanant) felkerult
a KDE2.
Na, innentol kezdve nem tudok magyar billentyuzetet produkalni sehogyan
sem.
A ma reggeli kiserlet: leszedtem !!!MINDEN!!! csomagot, ami az X -el volt
kapcsolatban, majd ujra felraktam a KDE1 -et, ahogy azt anno az elso
telepitesnel tortent.
Ezek utan meg mindig nem lehet beallitani a magyar billentyuzetet.

Kerdes: mi a bubanat tortenhetett?
(lassan mar 2 hete probalom, es nagyon szeretnem meguszni a totalis
ujratelepitest)

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966