[FreeBSD] mergemaster

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Feb. 4., V, 13:05:02 CET

Hello

( > airscape at bsd.hu)

> Rendben, csak tudod ha az embernek mondjuk az etc/ppp.conf-rol nincs
> backupja, meg mondjuk nincs felirva, hogy mi a jelszava az adott
> szolgaltatohoz akkor szivas van :) Igaz en voltam a hulye, hiszek Neked de
> mondjuk akkor sem delete-vel kene jelezni, hogy a regi file-t hagyja
> beken.

Öö... lehet, hogy nem teljesen értelek.
Tehát szépen beírod: mergemaster

Ezután végigfut az /etc/-n stb... rákérdez mondjuk az /etc/rc-re,
/etc/rc.firewall-ra, stb... ezeket egy gombnyomással felülíratod, hiszen
nem nyúltál hozzájuk (?).  Amihez hozzányúltál:
/etc/hosts
/etc/rc.conf (de emiatt nem is szól semmit)
/etc/ppp/ppp.conf

Tehát csak néhány dolog.  A ppp.conf pedig olyan, hogy ott pedig egy "d"
betűt nyomsz, azaz hagyja békén a te konfigurációdat.

--