[FreeBSD] NEtwork Raid senkisem?

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Feb. 3., Szo, 20:06:49 CET

nHello,

> tudm itt jon hogy miert nem nfs. Ha meg lehetne oldani, hogy
> osszekapcsoljak egy konyvtarba (pl /mnt/nfs) tobb nfs particio-t az jo
> is lenne. Ilyennel sem kiserletezett senki?
Nem, mert ezzel nem kell kiserletezni :)
man mount es ott union. Tobb fajlrendszert tudsz egy konyvtarba
becsatolni.

Arra amit eredetileg kerdeztel meg a tertiary disk lenne jo, illetve azt
hiszem te olyat keresel.

A gond az, hogy ez a projekt elonek tunik, mukodik is a szoftver csak
eppen sehonnan nem lehet elerni.

www.freebsd.org/projects

Tud errol valaki valamit? Multkor mar irtam az egyik fejlesztonek, de
semmi reakcio.

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758