[FreeBSD] Realtek 8139c

Janos FEHER aries at naplopok.hu
2001. Feb. 3., Szo, 00:45:26 CET

On Sat, Feb 03, 2001 at 12:23:35AM +0100, boci wrote:
> Hali!
> Be tudta vki uzmelni a realtek 8139c kartyat?
> Mert nekem nem.

Perpillanat a gepemben egy ilyen kartya van, es a
4.2-RELEASE-t hasznalom. Viszont erdekelne a problema
megoldasa, mert u.ezt csinalja nalam a ringyoz,
csak a KTI ET32-vel...

Tipp: probald meg masik PCI-slotba rakni a kartyat.
Lattam olyan gepet, ahol bevalt (bar ott a kartyat
sem akarta felismerni, viszont ha u.abba a slotba mas
eszkozt raktam, az kifogastalanul mukodott).
bye,
--
    _    _
|. ( \  / )  |.http://vlug.vein.hu/~aries  - not yet :( -   .|