[FreeBSD] Freebsd vs. Initio scsi controller

Boci boci at morpheus.pte.hu
2001. Dec. 26., Sze, 18:03:10 CET

RE!

> Azt vegyuk hozza, hogy best for FreeBSD 2.2 a folott nemigazan megy,
> legalabbis en nemtudtam eletre kelteni meg kernel patchel se. A kartyat
> latja, ellenben a raaggatott diszkeket nem.

Tsa Tonyo :)))
Szoval enis megprobaltam beloni anno jonehany honapja. (Kernel patch meg
minden). Namarmost nalam allandoan timeoutolt a kartya.... Szal kicsit
el van avulva az a patch... Igazan irhatnanak vmi frisebbet.
(Igazabol enis neki allnek kernel modulokat irni, ha megertenem hogy
megy ennek a programozasa (mivel van egy jokis Radio card-om (ISA-s), es
nemigazan megy, viszont tudom programozni...)
Meg is probalkoztam radiokartya programaozasaval, csakhogy mikor out-al
kiirtam az adatot aszonta SIGBUS error... ugyhogy ha vhogy megertenem
hogy hogyisvanez a programozas dolog akkor talan nekiallnek...

Boci
--------- következő rész ---------