[FreeBSD] Kernelforgatas es natd port atiranyitas

Pecsenyanszky Istvan pisti at c3.hu
2001. Dec. 20., Cs, 19:59:12 CET

szia!

On 20 Dec 2001, Boci wrote:

> Az elso az hogy, hogy lehet ugy kernelt ferditeni hogy ne az osszes
> modult ferditse le. (ugyanis hiaba veszem ki a kernel config-filebol...
> attol meg leferditi...)

Bar nem pont ezt szeretned, de ha beirod az /etc/make.conf-ba, hogy
MODULES_WITH_WORLD=true, akkor kernelforditaskor a modulokat nem forditja
ujra (egyiket sem).  Ez akkor nem szerencses, ha kozben frissitetted a
forrast, de akkor meg amugyis erdemes make world-ot is futtatni.

> A masodik hogy hogy tudom megcsinalni azt, hogy van egy gateway gep. az
> ennek a x portjara erkezo kereseket atiranyitsa a belso halo gepenek
> egyik portjara.
> A gw ppp-vel csatlakozik: "ppp -nat -auto papchap" inditasaval
> probaltam hogy (a doksi szerint)
> beirom a ppp.conf-ba hogy:
> nat port tcp 192.168.1.1:80 80
> de nem segitett

Nekem igy mukodik...  Illetve a kulonbseg annyi, hogy a -nat opcio helyett
nat enable yes van a ppp.conf-ban, de ez biztos nem szamit.

p.