[FreeBSD] Off: ADSL ajanlat

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2001. Dec. 4., K, 00:17:34 CET

> Nem hallottam semmit a Tvnetrol es az Interware-rol. Valaki?

Kifejezetten ADSL-el kapcsolatban nem ismerem egyiket sem, de amugy
mindkettot eleg jol

Tvnetes kabelunk van melohelyen. Iszonyu sokat szopat a ceg, tartsd magad
tavol tole. Muszakilag is lezserek, kapcsolattartasban is hanyagok, semmi
jot nem tudok mondani roluk. Alig lehet elerni oket telefonon, ha nagy
rohadas van, fel se veszik, legfeljebb automataznak-zenelnek. Ugyeletben
gyakran elerhetetlenek, ha megsem, akkor sem csinalnak semmit, max.
felveszik a hibajelentest.

Az Interwarenel serverhoston van tobb masinam. Kedvesek, jol allnak a
dolgokhoz, segitokeszek, el lehet erni oket. Kisse lezserek, kisebb hibakat
csinalnak idonkent -melyek nelkul jobban szeretnem oket-, de azonnal helyre
is hozzak, ha szolsz, vagy meg elotte. Tudom javasolni oket, ugy altalaban.
Araik a legjobbak kozott szoktak lenni.

------------------- mailto: webmaster at bartexinfo.hu -------------------
------------- http://www.bartexinfo.hu --- ICQ: 56279897--------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -