[FreeBSD] Off: ADSL ajanlat

Barath Tamas xclusiv at mad.hu
2001. Dec. 2., V, 22:27:44 CET

Hali!

On Sun, 2 Dec 2001, Egervary Gergely wrote:

> ha mindig van rajta egy kis forgalom, mennyire stabil a link? (ertsd:
> _garantaltan_ nem szakad le?)
>
> tunnelezni akarnek rajta, es hulyet kapnek, ha menet kozben IP-t cserelne

en ugy tudom, hogy az axelero-s adsl 24 orankent _garantaltan_ ledobal. de
mivel a szolgaltatok a matavtol berlik a vonalat, lehet hogy ez matavos
feature. akkor pedig mas szolgaltatonal is.
vagyis max ennyi ideig van egy IP-d.

egyebkent regebben amikor ilyesmivel foglalkoztam a 384k-nal nagyobb
sebesseget produkalt (64-66 kilobyte), de kulonbozo forumokon az elmult
par honapban sokan szoltak, hogy le lettek korlatozva.

10telettel
						Barath Tamas
						xclusiv at mad.hu