raid over network?

DaP dap at mail.index.hu
2001. Aug. 31., P, 17:01:20 CEST

 van nekem X szamu gepem gyors haloba kotve, mindegyiken Y giga hely egy
letezo particion..  ezeket az ures helyeket kellene osszefognom egy gepen
ugy, hogy egy mountpoint alatt latszodjanak..

 eloszor linuxon probalkoztam az NBD + LVM parossal, viszont az LVM ugy
tunik h nem tamogatja az NBD-t mint PV-t, ez nem jott be..  ugyan az NBD +
Linear RAID paros mukodne, viszont nem bovitheto a tomb, ez pedig
alapfeltetel lenne..

 ezekutan a tisztelt nagyerdemu tanacsait szeretnem kerni a lehetseges
megoldasokra, oprencer nem kotott, nem muszaly h atomstabil legyen a cucc
csak mukodjon..

tia,
--
  DaP