[FreeBSD] sed

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2001. Aug. 16., Cs, 10:59:48 CEST

Kedv. Gabor,
> sed -e 's/^.*ez itt a kezdet\(.*\)ez itt a vegzet.*$/\1/' |

Koszonom. Azt nem allitom, hogy elsore mukodik, de most mar el tudok indulni
:-)))

> Javaslom az O"Reilly fele sed & awk 2nd edition-t (de amugy a
Kernighan-Pike:
Epp most neztem weben, 35 $, plusz szallitas, gondolom :-((
(Persze, mar eleg reg kertem konypenzt a cegemtol :-))

> A UNIX Op. rendsz. cimu Muszaki kiados konyvben is ra lehet talalni, es az
> Bagoly Zsolt - Papp Gabor: UNIX felhasznaloi ismeretek cimu konyv is
segithet

Kosziszep, utanuk fogok erdeklodni.....

--------------------- mailto: bacsek at bartexinfo.hu ---------------------
--------------- http://www.bartexinfo.hu ---ICQ: 56279897---------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -