[FreeBSD] Savszelesseg korlatozas

Pelhrimovszky, Zsolt Pelhrimovszky.Zsolt at evosoft.hu
2001. Aug. 14., K, 09:10:33 CEST

Szia!

Ha csak ilyenekre akarsz korlatozni, akkor javaslom a squid http-proxy
hasznalat. A beepitett acl lehetosegei nagyjabol lefedik az altalad
megvalositani ohajtott dolgokat. (Tud IP cim, url-beli string, ido es
meg jo par egyeb dolog alapjan szurni.)  Egy proxy hasznalata kis
savszelesseg eseten amugy sem art.

Udv:
	Pzso