[FreeBSD] jvm for FBSD

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2001. Aug. 3., P, 15:13:15 CEST

Gabor Dolla wrote:

> nekem ugy remlik, hogy bsdi-re volt, es a bsdi azt igerte anno, hogy
> kihozza freebsd-re is. ezt akkor igerte, amikor a walnut creek-et megvette.
> kb 3 havonta megneztem a bsdi-nel, soha nem volt semmi
> pedig nem hiszem, hogy a bsdi-s cuccot sokaig tartott volna portolni
A FBSD java listan irta a BSDI jdk portoloja, hogy kesziti az
1.3-ast. A munkajaban a SUN is segiti/tette. Kozben o a FBSD-seket
is segiti, ott is folyik az 1.2-as portolasa. Sajnos a SUN-tol
szinte semmi tamogatast nem kapnak. A BSDI-re allitolag majdnem
kesz van.

> most meg mar bsdi sincs
Nem a WindRiver-hez kerul? (micsoda nev!, eloszor WinDrivernek
lattam...)
A BSDIs javas is odakerult, a portolast folytatja.

> mire lesz jdk1.2 port, addigra mar az 1.3 is elavul, es mindenki az 1.4-re
> fog izgulni, mert abban lesznek az izgalmas feature-ok, 64 bit, stb
Hacsak ossze nem szedi magat a SUN, most, hogy mar az M$ is
kacerkodik a FBSD-vel, amire az o nagyszeru programozasi
kornyezetet portolni akarja...

> tobb java-s listat olvasok, es ugy nez ki, hogy meg a linux-os jdk is
> gyenge, eles kornyezetben solaris vagy nt :(
Ez ugy altalaban igaz. A jdk1.8 allitolag gyors es nagyon stabil,
bar ma mar a legtobb (java) alkalmazas igenyli az 1.2-t vagy meg
tobbet.
En az 1.2b10-et hasznalom, ami hivatalosan beta, a gyakorlatban
nagyon stabil. A jo JIT hianya miatt eleg lassu. De a
megbizhatosag tan meg erosebb szempont.

Hali
Zsolt