[FreeBSD] 4.3-RELEASE rendetlenkedik

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 29., V, 21:25:40 CEST

On Sun, Apr 29, 2001 at 08:46:01PM +0200, Miklos Niedermayer wrote:

> Milyen hibákhoz képest?  Bocs, lemaradtam.  Milyen kártya?  Átolvastad a
> RELEASE NOTES-t vagy UPDATING-ot, vagy valami hasonlót?  Némely hálókártyákhoz
> hozzá kell adni a 4.2 confighoz képest bizonyos paramétereket, hogy ne
> produkáljon hibákat (_némely_ kártyák.  Nem tudom, melyek.)

Hat ehhez a kartyahoz azt adsz hozza amit akarsz, sajnos... ha olyan, mint
az enyem. (2000 ft-os Realtek 8029-es chipsetes Butterfly:-) akkor is ezt
produkalja ha sokallja a forgalmat... meg a ring buffer overrunokat. De azt
csak debug modban lehet latni, igy sajnos csak akkor derul ki, mikor mar
keso a tobbieknel.

A tobbirol nem tudok mit mondani, IPX-et sose hasznaltam (no Novell es no
games in this room) az sshd meg szerintem is mergemaster kene legyen a
valtozott PAM support miatt. Ami most eppen megint valtozik, de sebaj.

Amugy orulok, hogy tetszik a 4.3, mert hamarosan lehet, hogy itt is lesz a
hazban (ha mar nincs maris...) bar nem nalam.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *