[FreeBSD] mutt + qmail maildir-rel

Tamas Amon sajt at amon.hu
2001. Ápr. 27., P, 23:43:49 CEST

Hello,

Bacsek Lajos wrote:

> Ez otletes, de mi szukseg van ra ?
> A user tud a sajat szolgaltatojan keresztul smtp-ezni..........

Ja, az igaz. Csak anno, amikor Nemetorszagban dolgoztam egy ISP-nel
volt egy ilyen problema, hogy a userek barhonnan kuldhessenek leveleket.
Sokat szivtam akkor vele, a sendmailhez volt egy patch, azzal
szorakoztam. Ennel ez a vpopmail + qmail ezerszer jobb megoldas.
Egyebkent a nagy szivas nekem ebbol adodott, valahogy sikerult egy
open-relayt csinalnom, (ja, aki gyujti spam-eket, szerintem az osszes
megvan :) es a qmail valahogy befagyasztotta a kimeno leveleket, igy
en sem tudtam irni.
Egyebkent, ha smtp-t hasznalsz, ez a legjobb megoldas. Rengeteg open-
relay van, foleg sendmail-esek. Valamit tesztelni akartam, es egy perc
alat talaltam open-relay-t.
Vegulis a qmail igazan nagy mail szolgaltatokhoz van kitalalva. Amiknel
ilyen problemakkal is meg kell kuzdeni.

Egyebkent az inter7.com -on rengeteg nagyon jo qmail-es progi van.

Errol jut eszembe. Nekem is van egy "nagy" problemam. Szeretnem
hasznalni a qmailadmin-t, (ami egy web-es vpopmail beallito progi),
de a kovetkezot produkalja:
Belepes megvan, bejon a menu. Kattintok egyet, barhova, lephetek
be megegyszer. Magyarul semmit nem tudok csinalni...

Meg valami, az sqwebmail nagyon jol hasznalhato! Nalam megvan a magyar
forditas is, ha kell elkuldom. (lasd freemail.hu, mert ok is ezt
hasznaljak)

--
Amon Tamas
sajt at amon.hu