[FreeBSD] mutt + qmail maildir-rel

Tamas Amon sajt at amon.hu
2001. Ápr. 27., P, 23:11:05 CEST

hello,

Bacsek Lajos wrote:

> Listara elkuldtem par oraja, hogy mi a hibauzenet, most itthonrol nehez
> volna, mert modemen keresztul kene belepni.
>
> Ha megnezed, mit irtam, jut eszedbe rola valami ?
>
> Lenyeg, hogy portsbol nem akart felmenni, a make configolasa kozben hianyolt
> vmi fvhivast.
> Forrasbol telepites utan pedig ugy viselkedett, mint aki tele van
> buggal...........

Mielott lebuknek, elmondom, hogy nem BSD-re telepitettem, hanem egy
Debian-ra, espedig forrasbol, es nekem a forditas kozben nem produkalt
hibat.
Talan abban a forrasban lehet hiba, ahonnan a port-s letolti. Esetleg,
amikor forrasbol teszed fel, feltesz meg valamit... Ez szerintem egy
nagyon
BSD specifikus problema. talan masik forrast hasznalsz mint a port,
ebben az esetben  a port hibas. Esetleg a letoltott forrast beteheted
oda,
ahol a port keresi (most nem jut eszembe az alkonyvtar neve, de a ports
alatt
van valahol). Es ne felejtsd el, hogy a vpopmailnak van egy nagyon jo
feature-e, hogy csak azokat a host-okat engedi smtp-zni, akik elotte
pop3-al leszedtek a leveleiket.

Ja, es az eredeti temahoz. a mutt-nak van egy -f kapcsoloja, amivel ra
lehet beszelni, hogy honnan vegye a leveleket. Ha ide egy maildir-t adsz
meg, (ami nalam vpopmail eseten a
/var/vpopmail/domains/domainnev.hu/sajt/Maildir)
akkor nagyon szepen lekezeli.

--
Amon Tamas
sajt at amon.hu