[FreeBSD] 4.3-RELEASE rendetlenkedik

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Ápr. 27., P, 22:53:24 CEST

Hello,

> - ssh nem mukodik (egyszeruen nem enged be onnan, ahonnan edig engedett)
> 	(az sshd azert fut :) )
mergemaster is volt?

ui: en ma egy tesztgepen csak ugy heccbol csinaltam egy make world-ot
4.3-STABLE-rol -CURRENT-re. Szilveszter annyit karalt, hogy mar elore
elkepzeltem, hogy fogom ujratelepiteni a gepet... :)

Ehhez kepest a gep (tavolrol, ssh-val frissitettem ;) ujraindult, ssh-val
be is tudtam lepni. Nagyjabol ennyi, tobbre meg nem volt idom.

A nullfs miatt szantam el magam erre a lepesre, kivancsi leszek ra, hogy
tenyleg javitva van-e a hiba...

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758