[FreeBSD] pine ?

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2001. Ápr. 27., P, 18:24:01 CEST

Szia,
> Most megis bepanikoltal >;-)
Imadok panikolni, ha ez az ara a viszonylagos uzembiztossagnak :-)))

> Konnyen le tudod vakarni a telepitett csomagot, a verzioszamat is tudod,
> es ugy altalaban, mukodik es lefordul :)

Igen, ez nekem is tetszik, pedig eloszor nem orultem, eloszor ugy mutattak,
hogy forrasbol megy minden.
Viszont eddigiek alapjan a ports egesz jol megy.
Csak megszoktam, hogy ha valami kenyelmes, annak hatranyai is vannak, ezert
erdeklodom, nehogy utolag usson vissza :-))))

--------------------- mailto: bacsek at bartexinfo.hu ---------------------
--------------- http://www.bartexinfo.hu ---ICQ: 56279897---------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -