abit vp-6 freebsd 4.0

roland.hende at styl.hu roland.hende at styl.hu
2001. Ápr. 23., H, 08:39:04 CEST

sziasztok!

kiserletezem a fenti dolgokkal, de meg nagyon kezdo vagyok a ebben temaban (is).
a problemak:

1. bekapcsoltam a raid vezerlot az alaplapon, de fagy tole a gep. ha
kikapcsolom mukodik jol. de nekem a vezerlon lenne 2 vinyo amit szeretnek
hasznalni. mit tudok ilyenkor tenni? kernelforditas? egyaltalan honnan tudok jo
leirast levadaszni a kernel parametereirol.

2. az eger nem indul el automatikusan. (/stand/sysinstall, eger enable, ok)
hol kell ezt beallitani.

3. hol tudom beallitani, hogy hasznalja a 2 procit?

4. tud valaki irni szombathelyen freebsd cd-t irni?

bocs a sok topa kerdesert, de ezzel csak most kezdek foglalkozni.
bye : Hende Roland

mailto: roland.hende at styl.hu