[FreeBSD] 4.3-RELEASE

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 22., V, 13:03:37 CEST

On Sun, Apr 22, 2001 at 12:53:36PM +0200, Miklos Niedermayer wrote:
> Nekem ugy tunik Jordan nem olvasta (vayg nem vette figyelembe) azokat a
> leveleket amikben arra kertek, hogy halassza el a -RELEASE-t, mert
> gondolom epp a -RELEASE-el volt elfoglalva :)  A baj szerintem tovabbra is
> az ftp.freebsd.org, igy nem lehet bejelenteni a megjelenest.  Mivel van a
> baj?

Most mar semmivel, furcsan osszedarabolva, de megjott az announce level
ma reggel... annyira csunyan nezett ki, hogy Jordan inkabb kuldott egy web
linket utana:-) De a www mirrorok mar a 4.3-at mutatjak aktualisnak.
(legalabbis nalam mar az van:-)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *