qmail + ezmlm + vpopmail problemak

Amon Tamas sajt at amon.hu
2001. Ápr. 21., Szo, 02:24:45 CEST

Hello mindenki!

A kovetkezo problemaim vannak
1. Feltettem a a qmailadmin nevu programot, ami egy szines-szagos
kattintgatos program es egyutt mukodik (mukodott) a qmail-el. Mostanaban
viszont azt csinalja, hogy bejelentkezes utan, egy menu pontra kattintva
vissza tesz a login ablakba.
A log-ban a:
<h2>Error: could not change to directory  </h2>
bejegyzes jelenik meg. Megneztem a forrast, itt kellene lennie annak, hogy
melyik is az a direktori...

2. Akartam csinalni egy listat az ezmlm programmal. Ez sikerult is, de
amikor pld a lista-help at amon.hu cimre irok egy levelet, akkor a mailer
daemon valaszol, hogy ilyen pedig nincs. Egyebkent a lista mukodik, de azert
jok lennenek ezek a szolgaltatasok.
A listat a kovetkezo kepen hoztam letre:
/usr/local/bin/ezmlm/ezmlm-make /var/vpopmail/domains/amon.hu/konyv
/var/vpopmail/domains/amon.hu/.qmail-konyv konyv amon.hu

Ezek utan at kellett allitani a hozzaferest a konyvtarra.

Mit rontottam el?
 --
Amon Tamas
sajt at amon.hu