hang FBSD alatt, volt Re: [FreeBSD] Sparc ?

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Ápr. 19., Cs, 16:21:00 CEST

Hello!

On Thu, Apr 19, 2001 at 07:16:49AM +0000, Gabor Zahemszky wrote:

> ???.  Szoval en se arra gondoltam, hogy nehez lenne atirni (bar a _nem_ PCI-s
> kartyanal nem tudom minek a pciconfig :-), hanem hogy mikorra lesz benne a
> kernelben.

Jo, hulye vagyok. :)  Egyebkent akkor szokott bekerulni a kernelbe egy
hangkartya-klon altalaban, miutan valaki, akinek van, megmondja, hogy minek a
klonja, es kuld pl. send-prben egy dmesg ill. pciconf outputot...

> Ezt kicsit reszletesebben.  Szoval a -STABLE-fele GENERIC tartalmazza vegre
> azt a felelmetesen bonyolult nehany sort, hogy device pcm es tarsai?  (En
> amugy mar nagyon varom a 4.3-at, foleg mivel tegnapelott a Solaris8 telepites
> legyalulta az osszes oprendszeremet, igy a telepitessel mar meg akarom varni
> az ujat.

Hangsulyozom, nem tudok megbizhato valaszt adni, mert hangkartyas gepben meg
nincs semmi 4.3-am, de nem, a device pcm nincs a GENERIC kernelben, haarozottan
emlekszem egy surgeto levelre, valaki azt kerte, legyen mar benne, mire
Cameron visszairt, hogy nem, nem lesz, folosleges, hiszen -STABLE-n mar
modulbol toltheto kldload-dal.  Es lam:

%ls snd*
snd.ko                  snd_ds1.ko              snd_maestro.ko          snd_sb16.ko             snd_via82c686.ko
snd_ad1816.ko           snd_emu10k1.ko          snd_maestro3.ko         snd_sb8.ko
snd_cmi.ko              snd_es137x.ko           snd_mss.ko              snd_sbc.ko
snd_cs4281.ko           snd_ess.ko              snd_neomagic.ko         snd_solo.ko
snd_csa.ko              snd_fm801.ko            snd_pcm.ko              snd_t4dwave.ko
%uname -r
4.3-RC

> Mivel en a midizessel kizarolag a hallgatas szintjen foglalkoztam, nem
> tudom ezek mire jok.  De egy kerdes: a rosegarden nevu csoda totalisan
> alkalmatlan?  En meg a voxware -driverrel jatszottam vele, de csak odaig,
> hogy el tudjam inditani (mondjuk akkor meg az se volt konnyu).  Es mit
> mondanak a Linux-audio oldalak?

Sok erdekesseget.  Van nehany erdekes dolog, de oriasi a lemaradas.  1-2
erdekesnek tuno real-time szintit elkezdtem kiprobalni, de borzalmasan
lassuak voltak.  Akar Win alatt is siman beteszek kb. 13-14 hangforrast,
30-40 csatornaval, 15-20 effektel a Buzz-ba, es AMD 300-ason hiba nelkul
megy, Linux alatt semmivel meg sem birtam ezt kozeliteni.  Es akkor hadd
ne beszeljek a Maces programokrol...  szoval olyasmi, mint nektek
az MPEG player-bajaitok.

Udv

Mico