halofigyeles

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2001. Ápr. 19., Cs, 14:13:26 CEST

Sziasztok!

A kovetkezo dologban kernek segitseget:
Van egy helyen egy oreg (96-os) Linux, ami routerkent mukodik.
Az internet kapcsolatot valaki nagyon terheli, ezt szeretnem kideriteni,

ki az. A gepre feltettem tobbfele network monitoring progit (tcpdump,
ntop, stb),
de a gep mindegyiktol lefagy (kernel panic). Feltettem ugyanezeket egy
munkaallomaskent mukodo
FBSD-re is, itt mennek, de nem tudom ravenni a progikat, hogy
az adott geptol fuggetlen forgalmat is mutassak. A routert kulonbozo
okokbol most
nem lehet cserelni, vagy frissiteni, tehat az adott eszkozokkel kellene
problemat megoldani. Mar (o borzalom!) vindozon a Lanalyzerrel is
probalkoztam, de ebben meg nagyon maceras ilyen jellegu dolgokat
csinalni, ezenkivul tavolrol (vnc) rohadt lassu, hasznalhatatlan.
Tudtok valami okosat?

SzeFe