[FreeBSD] Initio

BURJAN Gabor burjang at csoma.elte.hu
2001. Ápr. 19., Cs, 11:42:38 CEST

On Mon, Feb 26, irixhu wrote:
> Van egy Initio 9100-as Kartyam, felraktam az iha drivert (az eredetit es a
> masikat is a 2000 akarhanyas patch-el)

Sziasztok,

Ez utobbi patch-et merre lehet fellelni?  Eppen egy Initio A100-U2W-be
probalok eletet lehelni (egyelore nem sok sikerrel).  A gyari driver egy
halom sz*r, amit talaltam patchelt iha driver az 3.3-ashoz valo, azota
persze sokat valtozott a vilag...  Egyaltalan valakinek sikerult mar
feleleszteni ilyen kartyat?  (Ezen Initio INIC-1060P chip van, nem
Symbios)  Koszi,

--
buga