[FreeBSD] Sparc ?

Gabor Suveg gsuveg at sgmobil2000.hu
2001. Ápr. 19., Cs, 01:01:14 CEST

On Wed, 18 Apr 2001, Vastagh Norbert wrote:

> Szerintem lehetett volna Unix iranyba haladni PC-n. Elvegre 286-os
> gepeken talan senki nem futtatott mindenfele csodas grafikus
> progikat, egy 386/8MB RAM-ra meg szerintem meg ma is ossze lehetne
> valogatni egy Linuxot pl. grafikus felulettel. Sajnos azert a mai
> progik, ablakkezelok, stb. mar nem eppen a sebessegre vannak
> optimalizalva, legalabbis nem az en P233-am sebessegere ;-)
azert ossze lehet hozni, gyors es szep ablakkezelot p233-ra,
blackbox, icewm es baratai. Ez a gep amin most irok, p233-as icewm-el
szepen megy. a kinezete detto kde2 (by gsuveg). volt rajta kde2 is, na az
tenyleg nem volt gyors, de az a Ghz athlonon is lassu.
> Egyebkent meg van itt az asztalomon egy gep, amin linuxos
(szervers)
> dolgokat probalgatok: 486 DLC40, 16MB RAM... Kar, hogy nincs benne
> PCI ;-)
NetBSDt probaltal amr rajta ?

--
Gabor Suveg <gsuveg at sgmobil2000.hu>